Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

Ο ΕΝΤΕΡ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΕΚ

Ο Έντερ Ρίος,Ο άσος του Αστέρα Τρίπολης δήλωσε στην εφημερίδα "ΕΞΕΔΡΑ"«Θα ήταν όνειρο για εμένα να παίξω σε μια τόσο μεγάλη ομάδα όπως η ΑΕΚ. Και μόνο που ακούγεται πως ενδιαφέρεται για εμένα, πως αρέσει στους ανθρώπους της ο τρόπος που αγωνίζομαι, με κάνει υπερήφανο. Αν είναι ο κ. Μπάγεβιτς αυτός που με έχει ξεχωρίσει, τότε ακόμα καλύτερα, αφού πρόκειται για έναν καλό προπονητή στην Ελλάδα. Θα ήταν τέλειο να μπορέσω να παίξω για την ΑΕΚ, να αγωνιστώ με τα χρώματά της στην Ευρώπη και να διεκδικήσω τίτλους στην Ελλάδα», πρόσθεσε ο Βραζιλιάνος και συμπλήρωσε με νόημα: «Μάλιστα, επειδή φέτος ήταν η πρώτη μου χρονιά μακριά από τη Βραζιλία, είμαι βέβαιος πως την επόμενη περίοδο θα είμαι ακόμα καλύτερος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: